I'll never be

我絕不會

a knight in armor without a sword in hand

or kamakazi fighters

成為披掛盔甲的騎士 手中握著劍

或者神風特攻隊

Don't count on me

別指望我

to storm the barricades and take a stand or hold my ground

猛攻界藩 表明立場

或者堅守陣地

You never see in the scars or wounds,

你絕不會看到任何疤痕或傷口

to walk on coals i won't walk on water

我不在火上行走 我不在水上行走

 

I am no prince

我不是王子

I am no saint

我不是聖人

I am not anyone's wildest dream

我不是任何人的狂野之夢

But i will stand behind and be someone to fall back on

但我會作為後盾 成為能依靠的人

 

Some comedy,

一齣鬧劇

bruised and beaten down

你傷痕累累且意志消沉

And i am the one who's looking for a favor

我正是你在尋求協助的那個

Still honestly

仍然 老實說

you don't believe me about the things i have

你不相信我 但我經歷過

or the things you need

那些是你的所需

You look at me

你看著我

like i don't make sense

好似我不了解

Like a waist of time, like it serves no purpose

好似浪費時間 好似沒有效果

I am no price

我不是王子

I am no saint

我不是聖人

And if that's what you believe in

如果你相信那是你的所需

Your wrong you don't need much

你錯了 你所需不多

Tell me that i need to take your side

你需要能依靠的人

If I'm the only one

如果我是唯一的依靠

I'm used to that

我一直如此

I've been alone

我一直很孤獨

I'd rather be

我願意如此

the half of us

彼此的另一半

Least of you, the best of me

最無助的你 最勇敢的我

 

And i will be

我會成為

I'll be your prince

我會成為你的王子

I'll be your saint

我會成為你的聖人

I will go crashin' through fences

我會打破城牆

in your name

以你之名

I will i swear

我會 我發誓

I'll be someone to fall back on

我會成為守候的人

 

I'll be the one who waits  For as long as you let me

只要你願意

I will be the one you need

我會成為你的所需

I'll be someone to fall back on

我會成為能依靠的人

arrow
arrow
    全站熱搜

    旺 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()